Galakväll it is!

Ta på dig din finaste klänning och ta med dig dina vänner på en sann galakväll! För att fira Stockholms filmfestival bjuder Cosmopolitan och L'oreal Paris in till en magisk kväll! Vi visar en av festivalens hetaste filmer.
Under kvällen finns det möjlighet att få en proffsmakeup inspirerad av filmstjärnor, bubbel och snittar, en sagolik goodiebag och coaching i karriär, relationer och skönhet!


Jag har nu OSAt och ja, jag antar att jag ska gå!
Det ska visa Extract, en film som jag jättegärna vill se, vilket gör att jag vill gå ännu mer.
MEN (japp, tyvärr finns det ett "men") det är på måndag, i Stockholm och så är den tredje grejen att man bara får en plats till sig själv.
Uh, det blir en massa stök och bök om detta ska gå, men jag ska försöka fixa det :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Jooo mia! Gå på det! Har också OSA:t men Carro måste jobba. :( Så vore kul om man kom iväg på det med någon :D

2009-11-11 @ 08:46:27
Postat av: Lejonstrand

Whaaat?! Nu MÅSTE jag ju gå! Det där blev liksom spiken i kistan :D

2009-11-11 @ 10:27:58
Postat av: Linn

Woooho!:D

2009-11-11 @ 17:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se