Hemma igen

Jag har så ont i min vänstra axel.
Massage av en Axel tack, haha.
Ligger i soffan vilket gör att jag skriver detta inlägg genom att använda mig av pekfingervalsen, så det blir inte så himla långt, till och med musklerna i mina fingrar är helt slut!
Mässan var awsome, inget nytt under solen där.
Det vi stannade längst på var dansmattorna, jag tror vi var där en timme, på god andraplats kom Best of the best, ett konvent man kunde ha anmält sig till (fast vi var bara åskådare) som höll i sex aerobicsklasser.
Det såg sjukt kul ut, instruktören på scenen var riktigt duktig, visade grymma moves och hon fick alla att röra på sig eftersom hon hade kick ass-musik till sitt pass.
Ska anmäla mig till det nästa år, om jag kommer ihåg det, det skulle vara såå värt!
Nej, nu har jag setat med det här inlägget sen 18-tiden, det får bli bra så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se