Hemma!

Jag var iväg till Örebro igen för en överraskning till kusinen som fyllde år, det var bussen dit som kostade 136 kr, vilket jag såklart inte kunde skriva här eftersom hon är en flitig läsare och kommentörska!
Fick höra om att det skulle överraskas i måndags, men eftersom jag nyss var i Öret blev jag lite tveksam till om jag skulle åka.
Det var inte förrän samma dag som jag bestämde mig för att dra iväg, vad tusan, jag hade ändå inget för mig förrän på torsdagskvällen (vilket jag varit iväg på nu) så inte kunde en partykväll skada?
Det gjorde det inte.
Eller, det var ett par pinsamma stunder, jag fick bita mig i handen vid ett tillfälle för att inte skratta och skrika samtidigt, men för det mesta var det skoj.
Tycker de har satt ihop ett grymt partygäng där nere :D
Alla har olika musiksmaker, men den låten som alla, alla gillar är "I gotta feeling", blir tokbra stämning varje gång den spelas
Åh förresten, vi såg Fronda!
Lite ballt, fast det kan inte ha varit en så rolig spelning för honom, det spelades bara typ fyra låtar och det var inte så mycket folk som var "på".
Kul utgång var det iallafall, vi hade drinkbord och drack skumpa och drinkar, aslyx!
Betalade inte en krona för det, vilket kändes skumt, men tog igen det någorlunda när vi skulle åka taxi hem.
Taxi asså!
Jag tror aldrig jag åkt taxi i Stockholm.
Däremot har jag åkt det i nästan alla andra svenska städer jag varit i t.ex. Örebro, Linköping, Göteborg, Rättvik, Helsingborg).
Det säger väl allt, Stockholms lokaltrafik må ha brister, men den är ta mig tusan bäst i Sverige.
Nu känner jag att det här inlägget börjar bli lite väl långt, så vi skippar det som jag ändå glömt att skriva :)

Update:
Neeej!
Vi byggde inte en pyramid på festen!
:(

Kommentarer
Postat av: vicky

Det blir alltid kul när man får kusiner på gavaliabesök, framför allt när man får VIP bord och skumpa!

2009-11-27 @ 16:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se