Hey big spender


Ja, ja, det är svart. Men se; ett vitt linne! Ett färgglatt halsband!

Jag får lite, lite ångest över att jag blåst över 1200 spänn idag, bara på några timmar.
För de pengarna blev det 500 kr storhandling och 700 kr kläder och det är såklart ytligheterna som jag tycker att jag egentligen skulle ha kunnat klara mig utan.
Men så är det den där lilla barnsliga rösten man har inom sig som skriker "JAG VILL HAA!" och idag blev det att jag lyssnade och lyddde dennes order.
Oh well, jag lär använda kläderna ändå.
Halsbandet är lite osäkert, men det är så jävla ballt!
Svart, rosa och guld.
Hallelulja för det :D
Jag tog för övrigt och avslutade kvällen med att köpa lite grejer på H&M, tänkte köpa en tröja för 50 spänn, men ordern hamnade på 397 kr, wopsidaisy (hur nu det stavas).
Ja, ja, ja, jag ville bara s hur de grejerna ser ut, det kanske blir att jag skickar tillbaka dem.
Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se