Hörseltest


Nu "på äldre dar" får jag ibland för mig att jag har fått sämre hörsel, även fast jag tyckte att jag hade väldigt bra hörsel för bara något år sen.
Hittade ett hörseltest och tänkte att man kunde testa om fallet var så som jag trodde.
Inte för att det är ett jättevetenskapligt test eftersom man fuska genom att ha på hur högt ljud man vill på datorn, men det ger väl ett hyfsat bra hum om ens hörsel iallafall.
Jag gjorde själv testet två gånger och fick först resultatet att jag hade bättre hörsel än normalt (eller normalsnittet) och sedan att jag "bara" hade normal hörsel, och då höjde jag ändå ljudet på datorn andra gången.
Testa själva här:
http://www.horseltest.se/


Kommentarer
Postat av: vicky

blir som du säger mtk missvisande då man ju kan höja och sänka voymen på datorn...

2009-11-20 @ 00:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se