Köpknappen på Spotify

Den är farlig!
Bara att klicka på och sen är man typ 7 kr fattigare.
Det finns ju en massa bra låtar där som man inte har och det blir så himla lätt att skaffa hem dem, riktigt fort dessutom.
Eller ja, innan idag hade jag bara testat att få hem en låt, men tidigare idag gick det inte att få upp rutan där man ska klicka på för att okeja att man vill köpa en låt eller ett album.
Nu, typ fem timmar senare, fungerar det dock.

Jag har jag klickat hem:
Bob Sinclair ft. Shabba Ranks - Love you no more
Ison & Fille - Jag skrattar idag
Nickelback - Burn it to the ground
Olle Ljungström - Som du
Summa: 28 kronor
LL = Lejonstrans likes :D
Men jag gillar inte att jag inte kunde köpa Cuando-remixen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se