L'Oréal lash renewal serum


Passade på att köpa det när jag ändå fick 100 spänn på Åhlens av en kompis.
Tillsammans med ett 50 kronors-klubbcheck som jag själv hade blev det nästan gratis och det gillar vi!
Det är meningen att man ska använda serumet både morgon och kväll, men jag gillar inte hur ihopklumpade fransarna blir när man har på serumet på morgonen så jag struntar oftast i det.
En bra grej som kommit ut av användandet av produkten är att jag inte gnuggar i ögonen när jag ska gå och lägga mig, en dålig vana jag har ibland som jag nu måste låta bli eftersom serumet ska torka in.
Jag har dessutom nyligen hört att man kan få rynkor av att gnugga huden kring ögonen så det blir två bra saker som kommer utav min nya kvällsrutin.
Det kan bli en tredje om produkten också fyller sitt syfte, d.v.s. att ge starkare och längre fransar.
Well, we'll see!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se