Men hur ska jag ta mig dit?

Dessa val!
Nu när jag väl bestämt mig för att det blir galafest på måndag, så måste jag välja hur jag ska ta mig dit.
Antingen fortsätter jag vidare till Stockholm på söndag när jag åker ifrån Örebro ELLER så åker jag med tåg fram och tillbaka före och efter galandet.
Men vilket är bäst?
Åker jag på söndag kommer jag med en massa grejer till mamma, för då måste jag ta med mig precis allt jag ska ha till Stockholm till Örebro.
Kan bli knussligt och tungt.
Annars kan jag ju ha gott om tid på mig att fixa och dona på måndagen och ha en över dagen upplevelse.
Åh, varför måste båda alternativen kosta precis lika mycket?!
Suuuck...
Jag tror fan att det blir att singla slant om hur jag ska göra.
För jag måste ha bestämt mig för hur jag ska göra innan jag åker iväg idag om några timmar.
Känns som att jag inte har tid och kolla upp tåg när jag måste packa grejer till idag.
Uh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se