Mycket att göra

Idag måste jag fixa en massa saker, både hemma och ute på stan.
Här hemma ska jag nämligen ta och fixa bort alla grejer som är framme sen man gick på mässa och helgens Ö-besök för vi ska tydligen spela Risk hos mig imorgon.
Någon som förresten vet om Risk ens är kul?
Det låter så där om jag går på namnet, men så länge jag vinner är det okej!
Helgens spelpremiär av Game of life som JAG VANN var ju kul menar jag :P
Sen borde jag ha dammsugit i förra veckan, så det kommer också upp på min to do-list.
Det blir också att gå ner i min källare, där lever jag, eh, sällare(?) för att kasta sopor och återvinna och dessutom lägga in en låda med saker i mitt förråd.
På stan ska jag försöka reklamera Twilfit-strumpisarna jag köpte i måndags, för de lyckades gå sönder efter EN användning.
Det är knas, jag har två par därifrån tidigare och de har hållit i över tre år, så jag hoppas det går snabbt och smidigt att få nya.
Ska också till skolan för att lämna två böcker jag inte hunnit läsa och går jag dit innan 13 ska jag hämta ut en gammal tenta också.
Eftersom min mjölk gått och blivit på tjocken blir det inköp av ny på Konsum/Ica också, eventuellt ska jag panta min fina samling burkar och flaskor då också.
Den som hinner får se...

Kommentarer
Postat av: vicky

Jag kan för mitt liv inte förstå reglerna i RISK trots att jag fått det förklarat och sedan tittat på en hel omgång. Men Game of life är skoj!

2009-11-18 @ 16:36:53
Postat av: Lejonstrand

Ajdå, hoppas det är kul även fast man inte förstår reglerna :/

2009-11-18 @ 18:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se