Naglarna


Pärlemovitt skimmer med silverglitter på kanten! So angelpretty!

Jag är ju som ni vet ganska lat av mig (jag förväntar mig att ni tänker sarkastiska "Nähäää?" här), så därför har jag fortfarande inte tagit bort mitt finfina nagellack ifrån halloween.
Men saken är att det att det inte ser jätteskabbigt och nött ut, tvärtom, hela 7 naglar har inte skavts av alls och jag gillar hur resultatet blev trots att vita naglar är lite cheesy.
Sen så är grejen att när jag tar bort nagellacket så måste jag även klippa ner och fila mina naglar, vilket är så himla långtråkigt att göra.
But I guess someone has to do it, but why can't it be Superman?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se