"Earäbru"

Tänker alltid att Örebro uttalas så, det blir mycket roligare ^^

Yo, yo till er alla förresten.
Ursäkta bloggavbrottet, men jag har haft skitkul under den tiden jag varit bortrest :D
Min långweekend har gått väldans fort, trots att jag först kände att det var ett halvt sekel jag skulle vara borta.
Höjdpunkterna var de två utgångarna på fredagen och lördagen; det blev faktiskt ganska galet, det värsta var väl när hela vårt gäng sket i förbudet om att beträda gräset på ÖSK:s hemmaplan Behrn arena :)
Tyvärr så måste ju alls good things come to an end, och det är nu när jag kommit hem som jag jag känner av det.
Trots att man sovit både på morgonen, dagen och kvällen i Öret så fick jag idag en jobbig huvudvärk p.g.a. sömnbrist (och kanske för mycket whiskey?).
Trist, men när jag senare under dagen pratade med Carro i telefon försvann den, vips!
Antingen är Carro en healer eller så är det min mobil som visade sin enda bra sida.
Anyhow så är jag glad att det är borta.
Nu är det dags att koncentrera sig på nästa sak, Cosmos galakväll!
Vilket tåg ska jag ta, vad ska jag ha på mig, vilka skor o.s.v.?
Jag hade tänkt att gå och lägga mig tidigt för att också komma upp tidigt och sedan ta ett sista span efter kläder, men det känns redan rätt kört.
Gäller att man kommer iväg så att man absolut senast är hemma 13, för vid 15 måste jag kanske sitta på tåget till hufudstaden.
Två timmar kanske till och med är för kort tid om man ska hinna äta och laga lunch, duscha och tvätta håret, välja kläder, sminka sig...
Nej men nattinatt bums då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se