Trött tjej 2

Jag hade stora planer för idag, men det blev att jag låg på soffan och var trött och sussade om vartannat.
Vet inte om det är helgens sömnbrist som fortfarande har effekt på mig eller om det är jag som håller på att bli sjuk eller något.
Jag både hoppas och tror på det förstnämnda, när man är van vid att sova ut varje morgon är det inte helt lätt att gå upp tre dagar i rad efter när alarmet på mobilen ringer.
Men, men, det löser sig nog.
På onsdag eller torsdag ska allt ha löst sig för då är jag i Örebro över veckoslutet.
Long time, no seeing hur V&Js extremt långa dörrnamnskylt ser ut.
Efter telefonsamtalet jag just hade verkar det som att det kommer att bli skitkul.
Till exempel blir det dansuppvisning på torsdag och på fredag ska jag få barnvakt, tjoho!
Läge att få ut tröttheten ur kroppen de närmsta dagarna alltså :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se