Trött tjej

Idag är det sovdag, sorry, jag menar ju såklart söndag.
Vet ni hur länge jag sov idag?
Till 11.30!
Det är väldigt länge.
Visst, då sov jag inte non stop, jag vaknade en gång, vet inte vad klockan var då, men somnade om ganska fort eftersom det såg mörkt ut.
Vädret alltså, inget annat :P
Efter uppvaknandet blev det lite öppna upp ögonen-Idol (älskar att alla nittiotalister gråter öppet, även killar!) för att sedan komma på att det "bara" var tre timmar kvar till dansen, där man skulle komma i riktigt god tid till för att inte bli utelåst och dessutom skulle jag in-och-ut ur Ica eftersom man skulle ha med sig fika på dagens pass.
Men det jag tänkte mest på var att jag skulle hinna tvätta och torka håret, jag tar oftast min tid i duschen (speciellt när jag är trött/nyvaken) och verkligen måste blåsa håret helt torrt när det är höst/vinter för annars blir jag en sjukling.
Trötthet har väl sedan mer eller mindre följt med hela dagen.
Orka diska, orka göra frukost, orka välja kläder, orka att knappen lossnar på koftan man ska ha på sig, orka stressa, orka gå till Ica, orka laga mat, orka allt.
Jag har t.o.m. tänkt orka gäspa, haha!
Ska kanske försöka lägga mig tidigare idag, kanske innan 00.00?
"Tidigt"som vi säger på lejonstrandianska :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se