Vinnare och förlorare i samma kropp


Men lika glad för det!
Risk var ju inte ett så pjåkigt spel - för jag vann!
Tihi :D
Det är så kul för av alla spel jag spelat i V-ås har jag vunnit typ 80 %, det är väldigt galet för det stämmer inte överens med procenten över hur ofta jag vunnit spel i hela mitt liv.
Det borde ligga på typ 25-30 % annars.
MEN, och det finns alltid ett men, efter vi spelat klart Risk (vilket tog jäkla lång tid) så ville vi spela Rappakalja också.
Där gick det inte lika bra, jag kom sist, men det var ändå roligare att köra.
Jag fick en liten skrattattack när jag skulle läsa upp förklaringsalternativen, jag skrattade åt något som inte alls var roligt egentligen.
När jag läste "en fransk lunchrätt med selleri och basilika" blev det som värst, även fast det egentligen inte var det jag skrattade åt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se