3 dagar kvar...

Jag har nog köpt in allt jag behöver till min halloweenoutfit nu.
Det känns bra och så, men det är en hel del kläder, och dessutom vin och sprit som ska transporteras till mina nu sörjande hemtrakter.
Ja, för Upplands-Bro åkte ju ut ur Körslaget TROTS att det fanns andra lag sjöng så falskt att man fick skärsår i öronen, jäkla emokommuner alltså... :P
Jag funderar iallafall på om det blir så att tar till det stora artilleriet, d.v.s. min stora charterkabinväska.
Den är alltid lika kul att släpa på eftersom folket man möter till och från tåg och bussar ofta tokstirrar på en, antingen för att de är avis för de tror att man ska åka utomlands eller för att de är korkade och inte fattar vad det är som låter och behöver vända sig om för att inse att "det är en rullande väska, wow!".
Despite that, ska det, kommer det, bli väldigt, väldigt kul i helgen.
Synd bara att det är halloween en gång om året, det är ju kul att klä ut sig.
Det märkte man inte minst på kåren i fredags :)
Nästa gång får det bli temafest i min lilla studentlägenhet och samtidigt ett Guiness rekordförsök för att se hur många människor man kan få in på 25 kvadrat.
Vad sägs om gurktema i gurkstaden? :P


Kommentarer
Postat av: Schamilla

HAHA! säger jag bara till det där med väskan... Been there done that...Som att det är något nytt som kommer. Visst okej, jag har en rullande väska, so what? get over it liksom=) haha

2009-10-28 @ 20:14:49
Postat av: Schamilla

Ok, bara du ordnar så att alla har någonstans att sova sen då? Det kan ju också bli ett nytt rekord=) haha

2009-10-28 @ 20:19:24
Postat av: Lejonstrand

Åh ja, folk är så korkade... På tal om det så får folk sova där de får plats, soffan, golvet, bordet, vasken, toan! :D

2009-10-28 @ 20:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se