Det är verkligen jag på pricken


Jag har fått höra ett smeknamn om mig själv idag som jag inte vet om jag gillar eller ogillar.
Just nu lutar det mer åt ogillar i och för sig.
Jag fick nämligen smeknamnet (öknamnet?) "Pricken" eftersom jag har en leverfläck på kinden.
Först fattade jag det inte, för jag tänker inte direkt på någon av mina leverfläckar, jag var tvungen att titta i en spegel för att vara helsäker på vilken sida jag hade den till och med, hahaha.
Sen tänkte jag att det nog inte passar så bra, en prick är ju så liten och jag är inte så liten, så ja, jag vet inte jag...

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Haha, men det är ju ett sött namn ju=) Till en söt prick=) hahah Men du får la hitta på någe "elakt" till den som myntade uttrycket... Vad sägs som D*mpen? Nej just det, det kallas han ju redan för...

2009-10-29 @ 14:33:01
Postat av: Lejonstrand

Hahaha, ja! Grejen är väl inte att jag kan bestämma mig för om jag gillar det eller inte. Pricken känns som man är en liten plutt och det kan man inte kalla "lilla" mig på 174,5 cm haha.

2009-10-29 @ 17:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se