Gårdax

Alltså, det var ganska kul igår, jag trodde inte det.
Fast kåren är riktigt sunkig, det påminner lite om Konrad, lika mycket trämöbler och sånt typ.
Dansgolvet var sen jättekletigt, jag fastnade med mina ballerinor, jag fick gå till en matta och dra skorna igenom den och sen gå tillbaka till dansgolvet.
Men att bara ta sig till kåren var jobbigt, eftersom det var fredagskväll så var folk uppklädda och fina och sen kommer man själv med white trashsmink och jättefula kläder.
Inte roligt, bara pinsamt!
Så sen när man kom till kåren så kände man sig "hemma" där hade 98 % fattat att det var temakväll och folket hade tolkat det jätteolika, vilket var kul.
Det var fanns frisyrer med hår som stog rakt upp, en uppblåsbar docka som satts fast mellan en killes ben, en jätterund (tänk boll) tomte, en kossa utan spenar, nätbrynjor, peruker ja, ni kan ju egentligen bara tänka er hur illa folk såg ut.
Men det var roligt och lite befriande att slippa tänka på hur man såg ut.
Eller ja, jag slet ut halva garderoben för att hitta min outfit, men det var skönt att inte hitta så mycket fult iallafall :D

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Good 4 u!

2009-10-24 @ 19:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se