Halloweenbebisar

När jag ville få idéer till vad jag skulle klä ut mig till på halloween kikade jag in på googles bildsök.
Jag vet inte om jag kan säga att det var utifrån sökresultaten som jag bestämde mig för vad jag skulle vara, men jag hittade något annat som jag tyckte var lite lattjo, nämligen bebisar i halloweenkostymer.
Jag kan säga så mycket som att det började sött med småbarn i gulliga outfits, men sen blev det mer och mer innovativt och till slut spårade det ur och blev jävligt crazy!
Fast det lyckas ändå vara sött och gulligt samtidigt :)







Haha, allvarligt, hur tänkte mammorna till de här fyra sista ungarna?
För jag är nästan hundra på att det är mammor som sytt kostymerna :D


Kommentarer
Postat av: Schamilla

Haha, jag ser dig och Vicky=)

2009-10-28 @ 20:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se