Heja Upplands-Bro!!!



För skojs skull åker denna tröja på idag (verkar som jag bara har kvar den grå och sen en vita och svart, too bad).
Det är nämligen dags för Körslaget då min hemstad (läs: hemort) ska ställa upp och tävla.
Förhoppningsvis känner man igen folk, hoppas på att få se min kompis bror med i programmet, då känner man iallafall igen någon.

Körerna i Körslaget ikväll tävlar med följande låtar:

1. Andreas Lundstedt med kör
Musik: Disco inferno - The Trammps

2. Amy Diamond med kör
Musik: Baby Goodbye - EMD

3. Stefan Nykvist (vem sjutton är det?) med kör
Musik: Jag ringer på fredag - Sven Ingvars

4. Caroline af Ugglas med kör
Musik: The ketchup song - Las Ketchup
Telefonnummer: 099 - 402 04
Sms: skicka CAROLINE till 72 400


5. Ola med kör
Musik: Viva la vida - Coldplay

6. Rigo Pencheff med kör
Musik: I know you want me - Pitbull
Telefonnummer: 099 - 402 06
Sms: skicka RIGO till 72 400

7. Roger Pontare med kör
Musik: Pride - U2

Rigos nummer får också följa med, Rinkeby är iallafall 08:e ort och sånt gillar vi.
Låten den kören ska uppträda med är dessutom en av mina favvisar nu.

(Ville lägga upp en trailer för Programmet, men youtube funkade vistt  inte:( )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se