Inga bulor eller blåmärken, tack

Igår när jag skulle laga mat och baka och ha med var jag lite för snabb när jag skulle resa på mig efter att ha kollat ugnen.
"Tjong" sa det, för där var en kökslucka som jag inte stängt igen som jag såklart skulle drämma in mitt stackars huvud i.
Aj, aj tänkte jag i några minuter, sen var jag förvånansvärt snabb på att hämta ut något kallt ur frysen för att ha på huvudet så att jag skulle slippa en bula i.
Så det är vad jag fortfarande hoppas på än idag, jag känner efter jätteförsiktigt på huvudet och so far so good :)
Let's hope it stays that way.

Kommentarer
Postat av: Schamilla

Ajdå, hoppas att det går vägen då för dig...

2009-10-30 @ 11:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se