Körslaget har börjat

Tänkte skriva lite här under programmets gång.

Ja, så var det igång då!
Redan efter 10 minuter har jag kommit på varför jag inte tittat på tidigare säsonger av programmet.
Det är såå plågsamt och pinsamt att bevittna.
Alla rörelser som körerna gör, usch, jag orkar inte.


Hittills har jag inte känt igen någon ifrån U-B, kanske mest är folk ifrån Bro?
I don't know.
Men nu är det Uppsala som ska tävla!
Min nästa bostadsort månne?
Så roligt att man känner igen sig på ställena de filmat på :D

Woho!
Nu är det Uppands-Bro!
Heja, heja :D

Pendeltågsstationen!
Grönsakshandlaren på torget!
Min gamla skola!
Min gamla skolmatsal!
Allt ser precis likadant ut som när jag lämnade stället :P

Känner inte igen någon i kören när man ser dom sjunga.
Eller mja, han som de visade, Samuel, varför ser han bekant ut?
Smart låtval också, eeh, eller inte.
Kanske tur att ingen åker ut i första programmet...

Oooola vad falskt det låter :S
Rinkeby nu.
Så jävla typiskt att de ska ha med en polisbil i inlslaget, att spä på fördomar är ju alltid bra!
Trist att de inte har med några äldre människor också.
Update: Okej, EN lite äldre kvinna hade de visst.
Lotto-dragning nu, boooring!
Jag slår över och tittar på femte säsongen av Robins istället.
Det brukar vara ganska roligt.
Update: Väldigt roligt! Ni måste se när han lagar mat i "Glad mat". Guuu va' ja' skrata'! :D

Tillbaka till Körslaget, Pontares tur.
De sjunger Pride (in the name of love), U2:s låt.
De sjöng inte jätterent, men låten är så pass bra i sig själv att jag fick lite gåshud.
Nu är det en Michael Jackson-tribute.
Bounce:s var allt bättre...
Reklam igen, slår över till Robins igen och vem är inte där om inte min favorit Gustaf Hammarsten.
Han var grym i Brüno ju, synd att inte han också pratade svenska i Hollywood som Alexander Skarsgård.
Till Camilla kan jag berätta att Pablo Fransisco ska vara med i det programmet nästa lördag, bara för dig att kolla på SVT play sen =)


Kommentarer
Postat av: Schamilla

Tur som är missar man skiten... =) TYcker det faktiskt kan vara pinsamt med sådana program ungefär lite som singing bee... Men kul det att din barndomsort var med på TV=)

2009-10-03 @ 21:38:41
Postat av: Lejonstrand

Och din universitetsort!

2009-10-03 @ 21:48:02
Postat av: Schamilla

vaa.. nu missade jag något hära..

alltså du menar nu i helgen...? Vilket program? Körslaget??!!Ehh?

2009-10-05 @ 21:39:47
Postat av: Lejonstrand

Robins nu på lördag.

2009-10-05 @ 21:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se