Länsbyte

Det kommer bli så rackarns trevligt att stiga upp kl 7.34 idag.
Men jag ska ha kul i Stockholm stad, Barkarby handelsplats och sen i Kungsängen imorgon.
Får se vart jag ser ödesmatchen på lördag, allt jag vet är att jag ska se den och att danskjävlarna ska få så det smäller om det!
Hoppas jag.
Wish me luck till att hitta en "dagens halloween-outfit" imorgon.
Och att jag hittar en magdanssjal, icke att förglömma.
Nej men raringar, vakna inte upp och läs detta för min skull, vi ses och hörs senare istället.
Natti natt (läs: Godmorgon)!


Kommentarer
Postat av: Ville. v

Alla som kallar sig halvdnskar bored vet hut och sluta kalla sig för det. för på Lördag blir det pinsamt att vara halvdansk.

2009-10-09 @ 14:44:58
Postat av: Schamilla

Hahaha (om danskarna)! Hoppas du hittar din outfit!=)

2009-10-10 @ 02:33:10
Postat av: Lejonstrand

"Ville" - Så himla surt idag att Sverige inte vann igår.

"Schamilla" - Det gjorde jag =)

2009-10-11 @ 10:36:03
Postat av: Camilla Larsson

ahaaaa... vill du berätta eller ska det bli en hemlis?

2009-10-12 @ 12:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se