Lättnad

Jag har lätt för att skjuta upp jobbiga saker, men nu har jag äntligen tagit tag i min bostadssituation:

Ämne: Poäng för studentbostad?
Hej,
jag undrar om man ska ta något speciellt antal poäng på högskolan för att kunna behålla sin studentbostad? Kollas isånnafall upp per år eller halvår?
 
Mvh Maria 
Sen var det några mejl emellan...

Hej igen Maria!

Det är nog ingen fara för denna höst. Men kom in och visa upp ett giltigt antagningsbesked för våren så du inte fastnar i en koll då.

 Med vänlig hälsning
Jennie


Åh vad skönt att veta!
Eller ja, det hade helst inte stått "nog ingen fara" men behåller jag mejlen hoppas jag att jag är safe om något skulle hända.
Nej men då vet vi, det blir sociologi på Mdh i vår!


Kommentarer
Postat av: Schamilla

Okej, vad skönt! så slipper du bli "hemlös"

2009-10-07 @ 11:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se