"Riktig" förhandsvisning

Äntligen börjar Västerås fatta det här med förhandsvisningar!
Idag var det alltså dags att se filmen Zombieland, min tredje förhandsvisning i den här stan och det var lite mer påkostat än vanligt.
Tre SF-anställda var utklädda och sminkade till zombies och när man skulle in i biosalongen fick man varma snacks, godis och dricka att mumsa på.
Me like :D
Det är så det ska vara, eller ja, personligen ser jag helst att det är så jämt på bio, slipper man stå i kö för godis och sånt innan, hehe.
Det känns ju inte lite lyxigt att inte bara få se en film innan alla andra, utan dessutom gratis och så med lite tilltugg på köpet (eller icke-köpet).

Sen till filmen då.
Vi kan ju börja med det dåliga; det var ganska mycket köttslamsor i närbild, det gillar vi inte.
Men när filmen handlar om att jorden tagits över av zombies så kanske det är något man får stå ut med.
Det bra med filmen var att den var rolig, den hade sina poänger och tro't eller ej hade de fått in en kärlekshistoria också.
Frågar ni mig fick filmen 3/5.
Min sällis gav 7/10.
Ni får väl betala och se filmen utan gratis snacks och bedöma själva.
Fast ja, ni måste ju vänta till på fredag :P


Kommentarer
Postat av: Schamilla

kan inte tänka mig att det finns utrymme för kärlekshistorier i såna filmer.. men men...

2009-10-22 @ 19:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se