Rösta med Roy

"Roygalan är en fest och ett pris för alla som arbetar med reklamfilm. På Roygalan uppmärksammas Sveriges bästa reklamfilmer. En Roy delas ut i guld och silver i följande priskategorier; Bästa Reklamfilm, Regissör, Fotograf, Animation och Specialeffekter samt Folkets Pris. 
Syftet med Roygalan är att uppmärksamma och lyfta fram de mest kreativa och bästa svenska reklamfilmsmakarna."

Folkets pris får alltså alla svennebananer rösta och jag som gillar reklamfilm (jag är en udda filur, I know) tänkte ta tillfället i akt att göra det.
Jag har bara svårt att välja min vinnare utav de här två filmerna:


Björn Borg - The Marriage, Systembolaget - Tonårsfesten

På hemsidan för Roygalan finns det fler filmer att rösta på, vilken reklamfilm av dem tycker ni varit bäst i år?:
http://www.roygalan.se/folketspris/

Update:
Det blev Björn Borgs-reklam som fick min röst i slutändan!


Kommentarer
Postat av: Schamilla

Haha! systembolaget- Tonårsfesten var grymt roligast! Haha Men Björn borg-the Marrige var djupar finare liksom... Mer känsla.

2009-10-15 @ 21:07:04
Postat av: Schamilla

Så nu har jag också röstat...

ahaa. hahah jag röstade också på den! jag kollade dock på alla.. näst på tur var annars den där filmen om mobbning.. men björn borgs var ju bäst!

Hmm, få se nu vem av oss som vinner då .. haha

2009-10-15 @ 21:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se