Skulle JAG ha dålig smak?!

Ikväll är det bad taste-tema på kåren och alltså, det låter kul, men jag har fan ingenting att ta på mig!
Ursäkta att jag låter men nu är det faktiskt så här att alla sådana kläder ligger i garderoben hemma hos mamma, tanken var inte riktigt att jag skulle
Nå, vi får se vad det slutar med.
Just nu sportar jag en spetstopp och ovanpå den har vi ett långt spetslinne som är av väldigt skirt material så att ett par röda sidenshorts syns igenom och under dem kör vi leopardstrumpbyxor och till sist har jag ett svartrött svettband på mig.
Visst låter det sjukt jäkla sexigt?!
Och nej, det kommer inte komma ut någon bild på det här, lol-lol-lol... :P

Kommentarer
Postat av: Schamilla

haha , jo pleeeaaazzeee! *Roger Rabbit...

2009-10-24 @ 01:48:41
Postat av: Lejonstrand

Njae... :P

2009-10-24 @ 15:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se