Spänning i luften

Alltid när det är något stort på gång får jag fjärilar i magen, svårt att sova och blir stressad.
Så känner jag nu.
För idag ska det planeras och fixas inför festen och imorgon är det då dax!
Halloweenfest á la Kungsängen!
Varför hade vi inte det när jag bodde där? :S
Aja, det ska bli jättekul och jag känner redan på mig att vissa kommer att gotta sig i att jag är så lättskrämd, vilket jag ser som ett tillfälle att dricka mer än vanligt.
Ja, för att lugna nerverna, inget annat :P
Svira it is! :D

Kommentarer
Postat av: Carro

Men fy dig Mia! Vi vill inte se någon fylla på festen!

2009-10-30 @ 13:31:50
Postat av: Schamilla

Japp imorn så gäller det! Okej, jag tror iaf inte att jag kommer stå för din orsak att "lugna nerverna". Haha!

2009-10-30 @ 16:50:53
Postat av: Lejonstrand

Haha, men du var ju full Carro! Jag kände mer inte mer kanoners än, eeh, vanligt :P

2009-11-02 @ 19:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se