Tv-kväll

Idag har jag haft, och har fortfarande, en intressant tv-kväll.
Det började med Amazing race som går igenom rutan så pass bra att jag i tv-soffan får samma hetsiga puls som de som jagar runt i världen efter en miljon dolares.
Hade jag körkort och bodde i USA skulle jag lätt söka till serien, vem skulle inte vilja uppleva världen och dessutom ha chans att vinna en massa pengar?

Spotted on channel five: Gossip girl-premiären.
Antingen har jag inte fattat att det är ett dåligt program innan eller så var det ett riktigt kasst avsnitt.
Så jag tror inte att jag kommer följa den serien mer, karaktärerna har blivit konstiga och ointressanta och det är ju bara rikemansbråk på rikemansbråk heeela tiden.

Vid primetime-tiden 20.00 blev det Ensam mamma söker och jag skyller på mamma att jag ens tittar på det programmet.
Eller ja, henne, och en av mammornas utvalda killar (Markus) som är toksnygg och dessutom lång!
Tyvärr blev han hemskickat i kvällens avsnitt, så det vete tusan om jag fortsätter titta på det programmet med.

Efter det blev det Fallet som ikväll handlade om Rödeby-målet.
Himla intressant program att se bara, hur långt har det inte gått om man dödar andra, även om det är ens familj man vill skydda?
Det är jättesvårt för mig att ta ställning i det där fallet, det är så himla mycket som drivit det och gjort att det slutade i mord.

Det har blivit en sväng av Vem kan slå Filip och Fredrik också, men det är varken roligt eller intressant i 1 h och 55 minuter.
Jag tror man ska inta F&F i en timmes-doser inklusive reklam.

Jag följde sedan med i Kanal 5 och såg en Ektorp-fåtölj ifrån IKEA i The big bang theory, vilket var kul för att jag har soffan ifrån samma möbelserie :D
Sen var programmet kul också, nördhumor på hög nivå, vem visste att det fanns ? :D

Nu ser jag på Supernatural, men eftersom jag sitter här blir det att man liksom "tittar med öronen", så en ska väl ta och trycka iväg det här inlägget och återgå till rutinerna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se