"Vi förstörde Maria"

Det var kul igår, vi spelade ett och samma spel i typ 5 timmar, det var kul först, men mot slutet ville alla, just det; sluta spela.
Vi hann titta lite på tv också, men det blev lite förstört tack vare någons fotografiska minne...
Lite oväntat var att jag åt någon slags spicy version av ostbågar, jag äter annars inte ostbågar om jag inte blir matad och tvingad :P
En annan oväntad sak var katten som kom från ingenstans och promt skulle sitta i mitt knä, "Släbben" som stora, långhåriga katten Sebastian blev kallad (inte av mig).
Roligast under kvällen hade iallafall jag när jag "gick sönder", vi var på väg till bilen och skulle hem och jag fick ett skrattanfall åt något som egentligen inte var riktigt så kul så här dagen efter.
Fick skrattårar och allt, då har man roligt :P

Kommentarer
Postat av: Schamilla

haha, vad kan ha varit så roligt då?

2009-10-03 @ 21:35:01
Postat av: Lejonstrand

Haha, tar det sen :P

2009-10-03 @ 21:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se